Kariéra u naconi

Níže najdete pozice, které průběžně obsazujeme. I v případě, že je aktuální pozice obsazená, rádi si projdeme váš životopis, a v případě zájmu z obou stran se sejdeme.

Co u nás budete dělat?

  • Administrativní podpora vedení – příprava podkladů a smluv, dohled nad termíny a kontrola dokumentace.
  • Organizace firemního života – zajištění porad, příprava dokumentů, komunikace se zaměstnanci i obchodními partnery. Uvítání hostů, zajištění drobných nákupů, komunikace s IT specialistou, péče o zázemí kanceláře.
  • Provozní agenda – správa BOZP, evidence a koordinace vzorků k projektům.

Co od vás očekáváme?

  • Organizační talent a schopnost mít věci pod kontrolou.
  • Zkušenost s administrativní nebo asistentskou pozicí výhodou.
  • Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail.
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office).
  • Schopnost komunikace a příjemné vystupování.
  • Chuť být součástí týmu a učit se nové věci.

Nástup: dle dohody (možno ihned)

KOHO HLEDÁME:

Hledáme manažera/ku klientských změn pro zpracovávání klientských změn na developerských projektech, jednání s klienty, dodavateli materiálů, generálními zhotoviteli, developery, a zajištění dalších servisních činností směřujících k realizaci klientských změn.

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  • Seznámení klienta se standardní projektovou dokumentací, standardními materiály a jejich dodavateli, se Systémem klientských změn.
  • Vypracování a odsouhlasení dokumentů klientských změn, které budou použity k realizaci klientských změn na konkrétních developerských projektech.
  • Kontrola úprav projektové dokumentace o požadované klientské změny ve stavebních dispozicích a v jednotlivých profesích.
  • Výpočet víceprací.
  • Koordinace činnosti dodavatelů standardních materiálů.
  • Evidence klientských změn.
  • Schopnost rozpoznat komplikace a řešit je, popř. předat svému nadřízenému.
  • Orientace v několika projektech najednou.

CO BYSTE MĚL/A SPLŇOVAT:

  • SŠ nebo VŠ ideálně stavebního zaměření
  • Znalost projektové dokumentace a orientace ve stavebních materiálech
  • Základní znalost ČSN
  • Dobrá znalost MS Office, zejména Excel, Word
  • Samostatnost, pečlivost, důslednost
  • Cit pro detail a ochotu učit se novým věcem
  • Vyjadřovací schopnosti, umění komunikovat (klient, projektant, stavba, developer)

Výhodou: jazyková znalost (AJ), řidičský průkaz, zkušenosti s klientskými změnami

NABÍZÍME VÁM:

  • Možnost podílet se na zajímavých projektech v České republice a na Slovensku
  • Podporu profesního růstu
  • Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a schopnostem
  • Přátelský kolektiv a stabilita firmy s dlouholetou praxí
  • Stravenky
  • Kanceláře s dostupností MHD

KOHO HLEDÁME:

Hledáme projektanta/projektantku pro zpracování a úpravy prováděcí projektové dokumentace napříč všemi profesemi projektu.

CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ:

Úprava prováděcí projektové dokumentace v tomto rozsahu:

  • úpravy a změna dispozice bytů a rodinných domů,
  • úpravy koncových prvků elektroinstalace,
  • úpravy rozvodů vody a kanalizace, vytápění, vzduchotechniky, klimatizace a rekuperace,
  • komunikace s ostatními projektanty, manažery a projekt manažery,
  • bez komunikace s klienty.

CO BYSTE MĚL/A SPLŇOVAT:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oboru pozemních staveb nebo techniky zařízení budov (střední průmyslová škola stavební/technika zařízení budov, stavební fakulta, fakulta architektury apod.).
  • Základní znalost ČSN a stavebních předpisů
  • Velmi dobrá znalost AutoCAD (znalost pracovního prostoru, externích referencí apod.)
  • Dobrá znalost MS Office
  • Samostatnost, pečlivost, důslednost
  • Cit pro detail a ochotu učit se novým věcem
  • Vhodné i pro absolventy

NABÍZÍME VÁM:

  • Možnost podílet se na zajímavých projektech v České republice a na Slovensku
  • Podporu profesního růstu
  • Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a schopnostem
  • Přátelský kolektiv a stabilita firmy s dlouholetou praxí
  • Stravenky
  • Kanceláře s dostupností MHD