Náš tým
Náš tým se skládá ze zkušených specialistů, zdatných po technické a profesní stránce. Mají přehled o současných trendech a technologiích, nebojí se zkoušet nové věci. Ve svých řadách vítáme i mladé nadšence, kteří se vedle starších praktiků rychle naučí, jak realizovat přání klientů a jednat s obchodními partnery.
MANAŽEŘI KLIENTSKÝCH ZMĚN
Naši klienti se při řešení svých požadavků setkávají s manažery klientských změn. Ti je seznámí s projektovou dokumentací, standardními materiály i celým systémem klientských změn. Jsou tedy průvodcem klienta a zároveň spojovacím článkem mezi dalšími členy našeho týmu, například projektanty. Kromě klienta jednají mimo jiné s dodavateli materiálů, generálním zhotovitelem, projektantem daného projektu i s developerem.
Jejich úkolem je vypracovat dokumenty nutné k realizaci klientských změn, kontrolují úpravy projektové dokumentace svých kolegů projektantů, a právě oni také počítají náklady na realizaci klientských změn. V průběhu realizace koordinují činnost dodavatelů standardních i nadstandardních materiálů, interiérových architektů a obchodních partnerů Služby naconi+.
PROJEKTANTI
Projektanti převádí požadavky klientů do podoby potřebné technické dokumentace. Zapracovávají úpravy prováděcí projektové dokumentace, díky kterým například ruší a posunují příčky, propojují místnosti, posouvají či zvětšují dveřní otvory a připravují další změny.
Nejčastější náplní jejich práce je změna v rozvodech elektroinstalace, jde zejména o posuny zásuvek, vypínačů a vývodů osvětlení, tedy takzvaných koncových prvků elektroinstalace. Často v dokumentaci upravují rozvody vody a kanalizace, vytápění, vzduchotechniky, klimatizace a rekuperace. Na základě těchto nových podkladů od našich projektantů pak následně zhotovitel stavby změny provede.
PROJEKTOVÍ MANAŽEŘI
Projektoví manažeři představují skutečně všestranné členy našeho týmu, jsou technicky zdatní, zruční a koordinují práce napříč týmem, připraveni vždy pomoci. Věnují se kompletní přípravě projektů. Jednají s developery, se všemi obchodními partnery řeší smluvní podmínky a nastavují spolupráci s dodavateli.
Zároveň vedou manažery klientských změn a musí tedy zvládat i veškeré jejich povinnosti. Nadto se starají o složitější zakázky a atypická přání klientů. A v neposlední řadě jsou to oni, kdo má na starosti vyřízení případných reklamací.
PŘÍPRAVÁŘI
Bez přípravářů by to nešlo. Spolupracují s developery a jejich dodavateli, klienti díky nim obdrží přehledné katalogy standardního vybavení, manuály a průvodce procesem zpracování klientských změn. Zajišťují a kompletují vzorky standardního vybavení (podlahové krytiny, obklady, dlažby a dveře).
Pro manažery připraví technické podklady, zejména různé pokyny, ceníky víceprací, specifikace standardního vybavení, schémata nebo třeba vzorové spárořezy. Podílí se také na přípravě smluvních dokumentů jako jsou dodatky ke smlouvách o smlouvách kupních, smlouvy o dílo, objednávky nebo karty bytů.
MONTÁŽNÍ TECHNICI
Vedle generálního zhotovitele i dalších dodavatelů se na samotné realizaci klientských změn podílí náš tým vyškolených montážních techniků. Provádějí montáž stavebních pouzder pro posuvné dveře, ostatních typů posuvných systémů, skrytých zárubní, interiérových dveří, systémových soklů, ale také kuchyní včetně kuchyňských spotřebičů a specifických interiérových prvků.
Klientům mohou být k ruce ještě před samotnou realizací: zaměří rozměry pro případnou atypickou výrobu, připraví podklady pro projektovou dokumentaci a zkontrolují stavební připravenost dané jednotky na navržené změny. Provádějí kontrolu realizovaných klientských změn a spolupracují na řešení případných reklamací.